Tjuvkik i min utklippsbok

Jag (och säkert många andra) har en utklippsbok hemma där jag  sätter in bilder på outfits, kläder, hår, sminkning, assecoarer jag gillar. Alla bilderna är hämtade ur olika skvaller och modetidningar.
Nu hade jag tänkt att ni skulle få en smygkik på mina favoriter ur varje kategori. ;)

Svartvitt

Absoluta favorit: Svart trenchcoat

Romantiskt

Absoluta favorit: Den rosablommiga klänningen

Metallic

Absoluta favorit: Victoria Beckhams silverlinne

Vårkänslor

Absoluta favorit: Menas kortklippta frisyr

Blått

Absoluta favorit: Eva Longorias ögonmakeup

Rödbruna nyanser

Absoluta favorit: Tjejen uppe i högra hörnets hårfärg

Sött

Absoluta favorit: Taylor Momsens mintgröna klänning

Färgglatt

Absoluta favorit: Flerfärgade paljettklänningen i högra hörnet

Rockchic

Absoluta favorit: Gwen Stefanis lockiga frisyr

Lila

Absoluta favorit: Lila sametsskon

Vita drömmar

Absoluta favorit: Miley Cyrus svindyra klänning till höger

Grönt

Absoluta favorit: Blommig klänning


xD
Mee <333
#1 - - ebba:

älskar dej och din underbara blogg!!!!!! :DDDDD<333333