Nu är min fotbollskarriär officiellt över!

Inom mig har den varit över i några år nu, men nu är det på riktigt. Det här är inget uppehåll. Nu är det slut. The End.
Men jag vill tacka er, underbara, fina, bästa, gulligaste, omtänksamaste lagkamrater. Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta. Och min lojalitet kommer föralltid vara hos er och Wargöns IK. Nu är det i alla fall slut, efter 8 underbara år. Eller, kanske 7 underbara år. Det senaste året har det varit ganska kämpigt. Jag önskar att jag kunde vara kvar för er, lagkamrater. Men min lust att spela fotboll har helt försvunnit. Nu ska jag ta nya tag, och gå vidare. Men räkna med att jag kommer på matcher som ni har, och jag kommer heja mest av alla på just Er på NSP-cup. Jag älskar er. Jag kommer sakna er. Ni är kärlek vänner <3













<333
#1 - - Hanna A:

Agnes, bilden... INTE okej! <3

#2 - - S O F I A:

Älskar dig och kommer alltid göra. Härliga bilder. <3<333

#3 - - Lisa:

Åhh, Agnes vi saknar dig redan... Du måste komma och träna någon gång då och då!! <333333

#4 - - alva:

Bilder som väcker starka minnen.

#5 - - ylva:

Ni är söta <3

#6 - - Jessica:

Hejhej, allt bra med dig ?

bra blogg!

kram!