Body Balance

Var ju på Body Balance i Tisdags med mamma, Sofia och hennes mamma. Shit! Enormt skön träning. Jag blev helt kär. Jag rekomenderar verkligen Body Balance till ALLA därute. Ska dit igen idag. Har även planerat att springa till och från Sportlife, som extra motion! Videon är en snabbkoll på ungefär de saker vi gjorde. Dock är videon ganska töntig och det ser inte så där jättekul ut. Men det var grymt! :D
#1 - - h a n n a:

åh, vad kul! Vill också testa det någon gång :)<3

#2 - - h a n n a:

SV: nejnej, denna gången var du inte farlig ;) det är mest det att jag blir alltid sur över sådana småsaker och jag vill inte gå runt och va sur på dig (varar inte länge!) bara för att du säger en gång till att jag ska skicka bilderna. Har alltid vart sån "aa, jag hörde det första gången." och det är inte det bästa. Men bara så du vet varför jag blir så konstig :)<3

#3 - - Camilla:

jag har också bara varit i skolan :) men hade du en bra dag annars?

#4 - - h a n n a:

SV: bra! Det var det jag försökte få fram hahah. :)<3