Ett viktigt inlägg.

Jag skäms.
Jag vill ställa allt till rätta.
Jag har gjort saker jag ångrat.
Jag har bara tänkt på mig själv.
Jag önskar att jag hade gjort sakerna, på ett annat sätt.
Jag måste sluta med att börja meningarna med jag.

Nu ska jag kämpa för att ha kvar dom jag vill ha kvar, dom som verkligen betyder någonting.
Dom som har hjärtan utav guld och fortfarande håller fast vid mig, trots att jag velar runt.
Det känns som om jag inte vet var jag ska vara.
Hur jag ska göra, eller vad jag ska göra.
Måste lära mig prioritera, för dom vännerna som jag verkligen tycker om, väntar snart inte på mig mer.

Det här är riktat till en speciell person, som jag vet att jag vart jobbig mot. Som jag har lämnat.
Jag vet inte om du faktiskt vet vem du är, men "ojski bojski" jag älskar dig. <3
#1 - - Millan.:

Hihihi,... Det står "Utan guld". Ska det inte stå "Utav guld"? .. ;)

#2 - - h a n n a:

kommer du komma tillbaka till mig?

jag vet att jag heller inte har vart "perfekt",

och det du gjorde. det är förlåtet.

du behöver inte kämpa för att ha mig kvar,

för jag kommer alltid finnas här för dig.

jag älskar dig, det kommer jag alltid att göra.

<333333333333333333333333333333333

#3 - - h a n n a:

SV: du skrev att du har lämnat mig... :(

vill du komma tillbaka? :))

<33

#4 - - Emma:

Okej:)Nja ikväll blir det att träffa vänner eller se film och sånt tror jag:) Jag har en Nikon D90 :)

#5 - - Hannah:

sv; Okej =D

Jag tyckte att Noll Disciplin & Neo var bäst! :D

#6 - - Anonym:

SV: Varför sulle inte de gå? Det gick i alla fall oh det brukar funka. :=

#7 - - Anonym:

SV: Hihi, vad skulle du göra utan mig?.. ;)

<33

#8 - - sandra:

Hej vad gör du?

kram

#9 - - h a n n a:

SV: du är så välkommen så :)

<3333

#10 - - www.pearshake.blogg.se:

Allt bra? :)

#11 - - h a n n a:

SV: hahah, jag vet ;)

jag gillar spel :p

<3

#12 - - h a n n a:

SV: ÅH, fusko! :)

kan hon inte sy en till mig också då? (a)

skoja ;) jag får fan lära mig och sy själv ;)

fast det kommer ta ett tag, jag suger på sy :D

<3

#13 - - sandra:

är hemma och tar det lungt bara



händer efter skolan då?

rkam

#14 - - CAMIE:

Aha, jag kan inte sånt där men vad har du för bild program då ? =)

#15 - - PussGurkan:

Svar: ok! jag skulle så gärna vilja åka till göteborg och vara på liseberg :) hehe...2 gång? jag har varit där hela live ttyp ;) <3

#16 - - www.pearshake.blogg.se:

Kul att du gillar den :D