Nu måste jag verkligen plugga!


Jag ska inte ha några futtiga små bortförklaringar alls nu. Nej, nej, nej, nej!
Det är tråkigt. Men du måste ha kommit någon vart imorgon.
(Jag försöker övertala mig själv, okej? haha).

Måste sen också säga att det är jättekul att jag får så många kommentarer. Får ca 5-6 kommentarer i varje inlägg, vilket jag tycker är superbra eftersom jag ha runt 30 besökare per dag. Hellre få besökare med många kommentarer än tvärtom! :D
Keep up the good work, guys!


Vi hörs mera imorgon! <3
#1 - - h a n n a:

SV: you name it,

älskar dig med, jag är så glad att du finns <3333

#2 - - h a n n a:

SV: mm det får vi göra ;)

hahah, öppna presenter är pinsamt.

I look like crap, so shut up ;):) <3

<33333333333333333333333333333333333

#3 - - Madde:

Jo det är fint med mig. jag håller på och pluggar och sen ska jag nog plocka lite här hemma.. Vad händer hos dig idag? Kram /M

#4 - - simone:

Vad sööt du är gumman :D

#5 - - Josephine:

sv: hehe okej :) jo bra :) vad gör du nudå? kram

#6 - - Millan.:

O-M-G!! Det samma! Jag måste verkligen verkligen!!!

Hatar all press Mikael sätter på oss! Fattar inte att han orkar det på 63 elever. Eller så är det så att han får en kick av att se oss så förvirrade eller plågande?... Vet inte.. :P

<333333

#7 - - josefin:

svar:

nej faktiskt inte :)

#8 - - h a n n a:

SV: hahah, no. YOU shut up :p

<3333333333333333

#9 - - h a n n a:

SV: mm, visst är den :)

<3

#10 - - h a n n a:

SV: hihih, söta&sköna :p

jag med, det är mitt favvohalsband :)

<3