Ibland älskar man livet

Sitter här och lyssnar på musik på högsta volym och njuter.
Jag njuter av att det är sommarlov, jag njuter av det underbara vädret, jag njuter av hur mysigt och kul jag har haft det senaste dagara med grill, nattbad, långa dagar på stranden. Långa tripper med båten och hoppa i från båten mitt i havet. Att jag inte har gips längre, att jag har hela sommarlovet framför mig osv osv.
ikväll ska jag hänga med min coola kompis Tina och vi ska chilla på hennes balkong där det blir ben and jerry glass och en massa avsnitt av svampbob eller nåt haha. Som det ser ut nu i alla fall. Ha det bra! Som jag kommer ha.
Så nu ska jag ut och njuta ännu mer och passa på när det är så här fint väder. Nu blir det alltså ner mot stranden som gäller.
See ya!
Ps, jag lovade ju er ett inlägg om min språkresa. Det kommer :)
// ebba
Så länge bjuder jag på lite pics (med min UUUUUUUNDERBARA vattentätakamera) från min senaste familje resa.
#1 - - Emelie:

Var är bilderna ifrån? Eller ah, vart var ni på semester? :)