En lista såhär en tisda(g).

Säg något som du är stolt över men som du aldrig får tillfälle att skryta om:
När jag på nyår satte först tre bollar i rad och sedan två till i Beerpong i onyktert tillstånd. Behöver jag tillägga att vi vann? Fett mycket vann. Och egentligen så har jag fått många tillfällen att skryta om det, men var tvungen att göra de igen. Greatest accomplishment in ma life. 

Vilka är dina ofta använda emojis?Vad säger detta om mig egentligen? Att jag är deppig, flirtig och skadeglad?

Vad gjorde du igår kväll?
Tittade på Orange is the new black efter att Lisa gått hem. Somnade klockan 10. Pensionärvarning på det.

En bild som symboliserar denna dag:Ja, ni ser rätt.. Jag har faktiskt pluggat idag och det var roligt! Betydligt roligare nu när jag inte har någon tidspress på att lära mig utan kan plugga lite av och till och göra tentan när jag känner för det (nåja, vid de olika tillfällen som kommer upp). 

Vad åt du till frukost idag?
Åt två mackor Mjällons Järnrike med skinka och ett glas vatten innan jag skulle till vårdcentralen. Sen åt jag risgrynsgröt med socker, kanel och mjölk när jag kom hem.

Vilket är ditt lyckonummer?
Har inget direkt lyckonummer. Ibland vill jag tro att det är 7, för på min åttonde födelsedag blev jag jättesur och ville fortsätta vara sju. Ibland 17 för det är min födelsedag. Ibland 31 för det var tröjnumret jag hade när jag gjorde mål för första gången på en fotbollsmatch. Har inte känt någon effekt av någon av de någonsin dock. 

Hur såg du ut som artonåring?
Hade då nästan utväxt i ett halvår, hur är det möjligt?  

Vilket är ditt senaste köp?
En baconburgare, 90 grams med endast ketchup och ost med pommes, cola och en naturell cheese med mellan pommes och liten cola och två cheese med endast ost och ketchup samt två bearnaise dip på MAX. Nej, de var inte allt till mig. 

Är du allergisk mot något?
Karma. . . . . Skämt åsido, nej jag är faktiskt inte allergisk mot någonting, vad jag vet.

Hur länge har du varit utan sömn som längst?
22 timmar tror jag. Inte ens ett helt dygn, så patetisk. 

Vilken tid på morgonen vaknar du?
Väldigt olika men nu när jag inte gör något på dagarna och går och lägger mig ganska tidigt i regel så brukar jag vakna av mig själv runt 8.30-9.00. Jag går ju sällan upp då utan ligger gärna kvar och mornar mig lite. Because I can.

Hur ser du oftast ut till vardags?
Mössan. Osminkad. Slapp tröja (och slappa byxor). Eventuellt plåster eller bandage någonstans. Glasögon. Så mycket bättre blir det inte. Har en hel garderob som jag för tillfället knappt använder, haha.

Ett ord som du aldrig lyckas stava rätt:
Caprisiosa? Capriciosa? Caprichiosa? Capprriicchhiisddiiaidoosa? Ah, pizzan i alla fall. Capricciosa va de visst (Google <3)!

Listan: http://www.idaekw.se/en-blogglista/

#1 - - Anonym:

jag bara älskar att läsa din blogg bästa modiga snygga Anges. Kram från faster Lillemor. Kram