Massa kärlek.

En ska aldrig underskatta sociala medier. Ärligt talat. Det finns självklart många nackdelar, men det finns också så mycket fördelar. När en står framför något i livet som känns himla motigt så är det ju alltid lättare om en har någon vid ens sida. Jag tror aldrig jag kommer förstå hur mycket omtanke som människor runt omkring mig har i sig. Det här är skärmdumpar på kommentarer jag har fått på min Instagram det senaste. Det är en av de många plattformar som jag har fått kärlek från familj, vänner, släkt och bekanta. På många vis kan nästan detta göra mig lyckligare än ett telefonsamtal eller ett personligt möte (missförstå mig rätt, det känns också väldigt bra) just för att jag kan läsa det här om och om och om igen och må lite bättre hela tiden. 
 
Självklart känns det ju fortfarande skit att ha cancer oavsett om jag får en eller så tusen peppande kommentarer, men för varje person som orkar ta sig tiden att skriva något så blir jag alldeles varm i hjärtat. Det är ganska viktigt att få känna av gemenskap när en ibland kan känna sig väldigt ensam. Så tack allihop och jag önskar att alla där ute också får känna på the power of social media någon dag, haha! ♥