Ett dygn hos farmor





Det här med groupies kanske inte riktigt var våran grej.
Har spenderat ett dygn uppe hos farmor med pappa, faster, kusin och kusinbarn. Där uppe var det ett riktigt vinterlandskap och vi tog några promenader i snön medan pappa sågade bort granar som ramlat över vägen. Väldigt mysigt! Nu är jag hemma i lägenheten igen och väntar på att Elin ska sluta jobbet så vi kan åka och handla nyårsmiddag!
#1 - - Cecilia :

Hejsan!
Så härligt att se ett kort på min gamelmoseter :) ja härliga kort på er alla. Skulle inte tro att du minns mig men jag är dotter till Gertrud å dotterdotter till Henriette. Jag tror inte att vi har setts sedan syskonen firade 500 år dvs du var inte så gamla (om du/vi inte varit på något kalas efter det)
Men moster Karin är en sådan härlig person som jag älskar att besöka när jag är i Dalsland.
Kände att jag ville lämna ett litet avtryck, du får hälsa till Ulf å Karin när du pratar med dem

Svar: Vad trevligt att du hittade hit! Tyvärr minns jag dig, som sagt minns jag nästan inte ens det kalaset pga min ålder då. Jag har hälsat både pappa och farmor från dig i alla fall! :)
Agnes