Morgon och mardrömar

Godmorgon! Här sitter jag och äter frukost tidigt, tidigt. Ska snart åka till jobbet. Appropå jobbet så ringde min chef igår och frågade om jag ville köra ett skift en lördagskväll om två veckor. Det ville jag såklart, kul med ansvar! Bara det att jag tänkte väl ganska mycket på det innan jag somnade igår så inatt drömde jag om hur jag körde ett riktigt kaosskift där allt gick dåligt. Personalen blev missnöjda, vi var sega och det var smutsigt överallt. Haha. Jag får alltid så himla konstiga drömmar när jag blir lite småstressad. Den vanligaste mardrömen jag har är att jag kommer försent till saker och ting. Alltså flera timmar försent. Vaknar upp med sådan ångest innan jag inser att det inte hänt. Den värsta mardröm jag har ibland är att tänderna ramlar ut. Det är en helt obeskrivlig ångest som följer den. Kan må dåligt halva dagen nästan.