Tired

Nu ligger jag hemma i sängen och är helt slut efter en aktiv dag. Jag tror jag faktiskt kan berätta ändå. Jag ska vara med i en artikelserie i Expressen till hösten. De följer mig och tre andra cancerdrabbade i olika åldrar i några veckors tid, så idag kom fotografen hit. Han hängde med mig till gymmet där jag körde sjukgymnastikprogrammet, vi käkade sallad, tog kort utan peruken och tog en promenad runt vattnet. När vi skiljdes åt vid tågstationen så gick jag till Lina en stund och nu har jag även vart förbi Ica och hämtat ut min nya router. Hoppas, hoppas den ska funka!

Är i alla fall helt slut. Har utöver sjukgymnastiken idag promenerat lite drygt 7 km räknade jag ut, pust!

Här är förövrigt jag och Samuel igår efter vi sett GoT och insåg att det är 43 veckor kvar tills nästa säsong. OMG vilket bra avsnitt det var! Denna serien är ju guld.