Favoritkaffe och dubbelutbildning

Började dagen med Espresso House egna kaffe, Monte Alegre som jag malt i coffee shopen och sedan köpt med mig hem. Godaste kaffet jag vet! Sedan har jag jobbat 10 timmar på McD idag. Jag hade två andradags-utbildningar på 4 timmar vardera idag. Båda tjejerna var jätteduktiga och självgående men omg vad slut man blir i huvudet av att hela tiden hitta på
något nytt de kan lära sig. Det var väldigt lite gäster nu ikväll så då hade vi så mycket tid att göra annat att jag till slut var helt tom på idéer som jag kunde lära ut. De stackars tjejerna tyckte väl jag tjötade hål i huvudet på dem när jag lärde dem allt från hur man viker en påse på rätt sätt till vart allt finns på hela lagret, haha. Nu är snart mina tortellinis färdiga och sedan ska jag SOVA. Ledig dag imorgon!