Ledig tisdag

 

 

Idag har jag återhämtat mig och laddat upp med en hel ledig dag. Har sovit, ätit och diskat på förmiddagen. Åkte ner och träffade mina gamla basårs-kompisar Evelina och Kattis i Göteborg nu på eftermiddagen. Vi åt middag på Pinchos och pratade gamla minnen. Fick en riktig feeling av att vara nere i Göteborg igen utan att det var sjukhusrelaterat. Gick från Pinchos till stationen själv och andades Göteborgsluft och blev bara mer och mer övertygad om att det är den staden jag vill plugga i när det väl är dags!

Men inget plugg ännu. Istället laddar jag upp för 8 jobbdagar i rad. Denna veckan jobbar jag 46 timmar. Ska ärligt bara bli så roligt. På fredag är det en stor dag på McD då vi ska visa oss från vår bästa sida och på tisdag åker jag ner till Göteborg för utbildning på Espresso House.

0 kommentarer publicerat i Vardag
Taggar: espresso house, mcdonalds, pinchos