Afterwork och ett möte på busshållplatsen

 

 

Igår efter röntgenundersökning och 7 timmars jobb så åkte jag på After Work med jobbet. Det var otroligt roligt. Firade att jag börjar gå på skift i december med lite Jägershots (jag shotar aldrig i vanliga fall, usch). Tror nästan det botade mitt halsont.

Nu sitter jag på bussen och ska jobba på Espresso House. Träffade precis på en jättetrevlig gammal gubbe som kom och pratade med mig på busshållplatsen. Kan vanligtvis bli lite kinkig med sånt där. Gillar inte när främmande män börjar prata sådär random. Tycker det är läskigt och börjar ofrivilligt tänka att personen vill mig något ont (fast det antagligen i de flesta fall inte är så). Men detta var trevligt, trevlig gubbe som antagligen bara ville prata lite, haha.

0 kommentarer publicerat i Vardag
Taggar: afterwork, espresso house, mcdonalds