Livskaos

God förmiddag! Jag startade dagen en promenad till sjukgymnasten. Fick lite nya övningar som jag kan göra hemma (så mycket bättre än att behöva ta mig till gymmet!). Nu ligger jag och tittar på Greys Anatomy och väntar på att jag snart ska åka till jobbet. Mitt huvud är helt kaos efter att jag pratat lite med mina chefer och fått lite olika bud om hur jag vill göra framöver. Vart jag vill jobba mest osv. Det är vuxenlivet antar jag - beslut.

Får ta mig en funderare på vad jag vill med livet också. Jag har varit så fokus på att se en månad i taget under de här åren. Inte pga att "jag kanske dör om en månad" direkt, men mer pga jag har inte vetat hur behandlingarna kommer påverka mig eller veta om jag behöver en till operation osv. Det kan jag ju inte veta nu heller egentligen, men jag kan ju inte tänka så förevigt. Jag måste börja tänka på vad jag vill göra om 6 månader. Vad vill jag plugga? När? Vill jag resa? Vad vill jag göra med livet. Måste tänka på de långsiktiga målen. Eller snarare jag måste komma på några långsiktiga mål överhuvudtaget.