Moster på besök

Gårdagens illamående försvann lite senare på kvällen och kom inte tillbaka (pepparpeppar) så idag kom min moster ner till Vänersborg. Jag och Samuel promenerade över till mamma och pappa där vi alla åt lunch. Sedan gick vi längs vattnet hem till mig och fikade på balkongen. Min moster hade med sig hennes gamla "partykläder" från 60-70-talet som jag fick testa. De satt som en smäck och var hur coola som helst. Alltihop kombinerat blev lite mycket för min smak men tyckte starkt om byxorna och jackan för sig. Tänker att man kan matcha byxorna med en svart t-shirt och ha kappan med något lite neutralare under. Himla kul i alla fall!

#1 - - Jennifer J:

Åh jättefint!! Passa dig väldigt bra 😍 Som du säger kappan med något neutralt till. Men byxorna å toppen trodde jag va en jumpsuit först, svinballt! 😀