Dåliga nyheter, ish

Har haft en lång, men bra, dag på jobbet. Men nu efter jag slutat hade jag fått ett röstmeddelande från min läkare. Röntgen förra veckan visade på att tumören i lungan fortfarande är oförändrad. Ja, de är väl relativt bra nyheter eftersom den inte växer men nu efter fyra behandlingstillfällen så börjar jag känna lite att det inte känns som en så himla lyckad utgång. Det känns som att behandlingarna inte gör ett skit och jag tror nu att det blir mer aktuellt med en till operation eller strålning och jag känner mest att det hade jag velat slippa. 


Som så många gånger förr sitter jag här, förbannad och frustrerad och inte kan förstå att jag verkligen har cancer. Hur kan det sitta en millimeterstor klump i min lunga som skulle kunna döda mig och jag känner inte ens av den? Hur?! Varför funkar inte cellgifterna bättre? Varför trycker jag i mig så mycket skit när det inte hjälper? Hur länge ska detta hålla på? Kommer jag ens bli frisk någonsin? Blev på så himla dåligt humör nu.

#1 - - Anonym:

Kram ❤️

Svar: Tack ❤
Agnes

#2 - - Cecilia :

Kramar om