Rehabläger - update

Hej, jag lever! Har varit på rehabiliteringlägret nu sedan i torsdags runt lunchtid. Torsdags var det framförallt fokus på att lära känna varandra och ön (Brännö), det var nervöst och lite ovant. 


Igår var första "riktiga" dagen. Vi var på frivillig yoga på morgonen för att sedan käka en frukostbuffé i det lilla värdshuset. Sedan började passet med Psykologpartners. Vi hade några timmar innan och några timmar efter lunch. Jag är fortfarande lite skeptisk. Tror det är bra material och det får mig att tänka efter, absolut, men det är mycket som jag redan känner igen. Mycket basic hittills i alla fall. 

Sedan var det frivillig cirkelträning som jag och ett gäng gick till, det är anledningen till jag skriver idag eftersom träningsvärken gör att jag inte orkar med morgonyogan, haha!

Jag trivs väldigt bra. Naturen är fin och jag har träffat roliga, smarta och annorlunda människor. Den stora behållningen jag kommer ha av deg här lägret tror jag redan nu kommer att vara just gemenskapen. Hur vi kan switcha mellan att sitta på kvällen och prata om livets jobbiga saker till att sitta och ta ett sällskapsspel på dödligt allvar.

Idag är det lördag, liknande upplägg som fredagen och söndag hemfärd. Jag ångrar verkligen inte att jag åkte. Jag har knappt tagit en enda bild förutom en selfie på toan (som jag faktiskt tog för jag skulle ha något att blogga om). Jag kanske kommer ångra mig sen, inte minnas något. Men så mycket jag levt i nuet de senaste dagarna har jag inte gjort på väldigt länge, så jag fortsätter att stänga av. Kanske uppdaterar någon mer gång, eller så hör jag av mig när jag är hemma!