Ledig dag - reafynd

Helgens jobbpass har varit väldigt roliga men intesiva så inatt sov jag hela tio timmar innan jag vaknade av mig själv. Idag är jag ledig så jag har varit en sväng förbi Strandgatan och tagit en kaffe med min gamla arbetskompis Abdullah. Sen svångde jag förbi Överby och skulle lukta på en parfym men det slutade med att jag köpte två plagg på KappAhls rea. 


Jag är värdelös när det gåller reor. Jag nappar direkt. Det är ett beteende jag helt och hållet ärvt från min pappa. Det positiva är väl att det jag köper oftast blir billigt, men det negativa är ju också att jag förmodligen inte köpt det om det inte varit rea. MEN, byxorna blev jag helt kär i. Så mjuka, så passande och så roliga. 90kr kostade dem, som hittat!

Nu håller jag på att lagar lunch och sedan ska jag ta mig till gymmet. Har tänkt ta mig dit hela helgen, men har däckat i sängen efter jobbet varje dag.