Torsdag

(null)
Från igårkväll hemma hos Lina med tjejerna. Efter min storrensning igår gick jag bort till Lina där Filippa, Fanny och Elin var. Tror inte vi har träffats allihop samtidigt sedan i våras någon gång så det var jättemysigt! Vi köpte med oss mat från hamburgerköket (aldrig ätit där innan, men de hade god ceasarsallad märkte jag!) och sedan satt vi och pratade i flera timmar och lyckades varva en sån där "bras-film" (där de filmat en real-life brasa som man kan ha i bakgrunden för myskänsla) flera gånger.

Idag jobbade jag mellan 10-19.30. Det var mycket att göra hela dagen och bitvis stressigt (som jag ofta brukar säga till folk när de undrar om det är stressigt på McDonald's: att ha mycket att göra är inte detsamma som stress, stress är när man känner att man inte kan klara av det). Efter jobbet gick jag återigen på The Greatest Showman fast denna gången med Elin, Filippa och Louise. Jag kunde inte låta bli. Ska på Ted Gärdestad-filmen nästa vecka också men sen får det lugna sig lite med bio på ett tag, haha!