Lägesuppdatering dag 2:

Mådde inge vidare när jag vaknade idag (trots att jag gick upp vid 03-tiden och åt lite Onaka-fil för att magen inte skulle vara så tom när jag vaknade "på riktigt"). Jag fick i mig lite fil och rån med smör till frukost. Hade inte behandling förrän 13.30 idag så låg utslagen på soffan fram tills dess.


Nu på kvällen blev jag bjuden på jättegod kycklingwok i thaisås och sedan mixtrade jag och min faster ihop en egen version på ingefärashoten som jag visade igår. Det blev krut i våran också. Vi gjorde en hel kanna och i den hade vi 66cl äpplejuice (utan tillsatt socker), pressat saften ur en citron med citronpress och ungefär en normalstor ingefära som vi rev på rivjärnet. Nu efter maten och några munnar ingefärashots mår jag mycket bättre. Hoppas det håller i sig resten av veckan och inte blir värre igen. Nu tänker jag kika lite på Pinterest och sedan gå och lägga mig hyfsat tidigt. Fördelen med behandlingarna är att jag sover mycket bättre om nätterna eftersom kroppen blir så utsliten. Faktiskt ganska skönt.