1a (av 65?) klar!

Första behandlingen är gjord. Det känns... ah, jag vet inte riktigt. Segt att vara inne i karusellen igen. Jag har ont i huvudet och mår illa men har i alla fall kunnat äta. Behandlingen justerades lite så jag ska bara ha behandling mån-tors denna gång. Sen la de till en till på måndag nästa vecka (segt).


Har räknat ut att jag som max har 65 behandlingsdagar att vänta. Det är sjukt många. På två år har jag lyckats att få 49 behandlingar. Tänk då att på ett år till trycka in kanske 65 behandlingar till. (Det är alltså om det blir 6 dagar totalt varje gång, förutom denna som blev 5, 11 omgångar). Hoppas på lite färre. Men är det vad som krävs för att DÖDA så får de gå. Godnatt! 

#1 - - magda:

Hej! Om du vill göra det ännu roligare att måla med tusch - köp promarkers! De "blöder" inte som vanliga tuschpennor och går att blanda på ett roligare sätt. <3<3<3

Svar: Tack för tips! Aldrig hört om förut, får googla! :D
Agnes

#2 - - Mikaela malm:

Hejja dig vackra människa!! 👋🏼✨

Svar: ❤️❤️
Agnes