Balkongfrukost mitt på dagen

Godmorgon! Här sitter jag nu och har ätit upp min frukost. Lyckades sova mellan 7-12.30 efter nattens jobb så det ser jag ändå som ok sovtid. Ska eventuellt försöka sova lite till i eftermiddag, eller om jag kanske går ner och lägger mig en stund vid Skräcklan och slumrar.


Natten gick bra i alla fall, det var en rush mellan 2-3 men sedan var det nästan stendött så jag passade på att lära mig lite grejer jag behövde kunna som nattansvarig. Att manuelt filtrera oljan i fritöserna och inventera bland annat.

Har mycket träningsvärk sedan gårdagens promenad (kan knappt röra mitt högra ben..) så det blir en lugn dag idag. Ska plantera om blommorna som jag inte hann igår, ta in tvätten och kanske plugga lite skiftledarboken eller laga matlådor innan nästa jobbnatt.