Första steget i skiftledarutbildningen

Idag jobbade jag mellan 06-15. Sista timman så satt jag och gick igenom första kaptilet i skiftledarboken med min chef. Det var introduktion, information kring min restaurang och dess mål och dess sätt att jobba för tt minska klimatpåverkan osv. Mycket jag hört innan, men också mycket nytt.


Efter jag kommit hem och slängt i mig mat och slängt in en tvätt satte jag mig med e-learning (ett nätbaserat program som man kombinerar med boken i utbildningen till skiftledare) och gjorde även utvärdering på mig själv. Hur jag kör skift nu, vad jag har för utvecklingsmöjligheter. Spännande!

Nu har jag fått datum till kursen också. 2-6 oktober åker jag till Stockholm - så kul! Nu ska jag hämta tvätten, laga kvällsmat och kolla något avsnitt av Orange is the new black. Sen ska jag förhoppningsvis sova. Imorgon jobbar jag 11-19, sen är jag ledig helgen!