Måndag

Gulligaste (och skönaste!) hängsleshortsen som jag hittade på H&Ms rea för 75kr. Älskar hängsleshorts, sitter inte åt någonstans.

God eftermiddag! Natten gick bra fram tills den sista timman i princip. Helt plötsligt så låg vi så himla efter så vi fick spurta i slutet. Jag var så trött och klantade mig nästan mer än vad jag gjorde rätt det sista. Spillde ut müsli över hela kassabänken, doppar locket rakt i yoghurten osv. Sedan sov jag i alla fall till 14 då jag hade ställt klockan (måste ju kunna sova inatt också!). 


Har inte gjort så mycket mer idag än att kolla senaste Game of Thrones och handlat. Ska ner och låna Sofias tvättid till mina arbetskläder och sedan kanske vi tar en promenad eller något. Imorgon jobbar jag inte förrän 18, så det är ju nästan så att jag har en ledig dag haha.