Tandläkaren

Imorse klev jag upp tidigt för att gå till tandläkaren. Jag bokade tiden för några veckor sen eftersom jag var orolig pga tandköttet i nederkäken har dragit sig väldigt nedåt och blottat mycket av tandhalsen och i mitt panik-googlande fick jag för mig att det var början på tandlossning (min största skräck typ). Så farligt verkade de inte vara men jag hade en inflammation i tandköttet. Sen slet de upp halva underkäken för att rensa tandsten. De forsade blod från munnen efteråt, buhu. Jag är inte ens som gnäller när jag är hos läkaren eller liknande för jag litar på att de vet vad de gör och se gör det för att hjälpa mig så jag låg där och försökte behålla fokuset på klockan framför mig. Fy.


Idag är jag ledig fram tills jobbet 18-03. Jag ska vbara vila hela dagen. Ligga i sängen, äta mat och läsa Sagan om ringen. Måste pausa också.

Update: Får jobba 15-23 istället, åh vad skönt! Så skönt att slippa vakna upp imorgon och känna sig bakis, haha!