Bad day

Idag har inte varit min dag. För det första kunde jag inte somna igår kväll utan sömntablett. Sedan försov jag mig lite imorse eftersom jag hade satt larm på ljudlös (bra, Agnes). Jag hann inte äta någon frukost hemma utan packade ner och åt frukosten på jobbet med Angelica som vi hade kommit överens om (jag hade annars tänkte äta två frukostar - för att maximera intaget av mat). 


Väl på jobbet gick det bra fram till efter min första rast. Jag har ju nämnt att jag inte brukar ha några problem med blodsockret och svängningar i humöret när jag äter LCHF, men idag kom det. Det var såklart en bidragande faktor att det var en del att göra men jag blev så trött och på kasst humör. Fick riktigt kämpa med att inte börja gråta av grinighet. När jag sen fick min andra rast och fick dricka lite kaffe och äta lite ost så lättade det lite. 

Sedan fick jag jobba över pga sista timman var vi totalt överkörda så när jag slutade så bestämde jag mig för att idag ska jag unna mig en påse med chili cheese. Så det gjorde jag! Nu är jag hemma i alla fall, maten är i magen. Jag ska duscha, ta tag i disken och sedan sova. Imorgon jobbar jag 10-19 igen. Vi ska sälja jättemycket imorgon, det är lönehelg, alla åker förbi på vägen ut till midsommarfirande på kusten. Jag behöver min sömn innan det. Det ska bli väldigt kul dock!