Efter natt och kvällsjobb kommer det en ny vecka!

Nattjobbet inatt var det tuffaste på länge. Jag vet inte varför riktigt egentligen för det var inte kaos på något sätt, men de var väl en kombinantion av att det var lite för mycket att göra på lite för lite folk och att jag faktiskt var lite matt efter en veckas sjukstuga. Var helt slut imorse när jag kom hem. Lyckades i alla fall sova fem timmar på förmiddagen, sen fick jag ladda om för jobb igen. 


Som tur var fick jag ikväll sluta 1.5h tidigare än tänkt. Nu ligger jag i sängen mätt, glad och redo för att sova när jag egentligen inte skulle ha slutat förrän om en halvtimma. Det var välbehövligt. Imorgon börjar jag nämligen 13 på Espresso House. Det blir antagligen mitt sista pass där imorgon. Lite sorgligt, men också skönt att kunna fokusera på ett jobb och inte hela tiden stressa lite över att de inte ska dubbelbokas osv. Godnatt!