Jobba, äta, sova

Jobbade 16-01 igår i så kom väl i säng vid 02 ungefär. Vaknade upp idag och kände mig alldeles bakis. Huvudet värkte och frukosten blev sen. Trots det regniga vädret så tog jag mig ut på en promenad. Måttligt road som man kan se på bilderna, men jag mådde bättre efteråt. Jag värmde på tonfisk i tomatsås och åt med kikärtspasta, mozarella och spenat till lunch så nu är jag mätt och glad också. En kaffe ska slinka ner också så är jag redo inför jobb 17-03 idag, sen har jag ledigt i helgen - wiho!


Jag har ju börjat jobba på skift nu (ska ju utbilda mig till skiftledare under sommaren/hösten men just nu går jag på en annans skift) vilket innebär att jag har nästan alla mina tider samma som Angelica. Vi har därför satt upp två mål. 1. Att ta mycket fler vattenpauser eftersom det blir så himla varmt under sommaren. 2. Att ha med sig matlåda till jobbet och inte köpa av personalmaten (jag äter ju aldrig hamburgare med bröd och grejs ändå, men att äta stekt kött med en ostskiva funkar inte varje dag om jag ska jobba så mycket nu, de får vara en nödlösning!). Känns bra! Lättare när man kan peppa varandra!