Kämpar på

Dagens frukostbricka vid sängen av mamma

Jag lever, men knappt. Jag mår så himla dåligt verkligen. Febern har minskat sakta men säkert (låg på 38.4 imorse) men annars är det på riktigt ingen förbättring. Har knappt sovit någonting pga slemhosta. Har tråningsvärk i magen.


Igår körde mamma in mig till akuten för att ta blodprover (de ville se så att febern var pga förkylningen och inte neutropenfeber + att kroppens immunförsvar var såpass bra efter cellgifterna att det skulle orka ta hand om viruset själv). Först fick vi vänta tre timmar på provsvar innan de kom in och säger att labb har tappat bort mina provrör så de får sticka om. Sedan fick jag vänta i ca 2 timmar till. Så det blev en heldag på akuten.

Sen åkte jag med mamma och pappa hem och spenderade eftermiddagen i soffan framför Game of Thrones.