Ledig dag i solen

Idag har varit första dagen med bra väder under en av mina lediga dagar på vad som känns en evighet! Jag har promenerat i det fina vädret (drog på träningstights och stannade till på vägen för att göra lite styrkeövningar, på bilden här över gjorde jag armhävningar mot bänken t ex), fikat med Lisa, Albin och Hampus samt nu på kvällen tvättat och städat lägenheten lite. 


Känns ungefär som mina sjukskrivningsdagar, men jag uppskattar det betydligt mer nu när inte alla dagar ser ut såhär. Imorgon ska jag jobba igen. Tisdag till fredag jobbar jag 16-01 eller 17-03 pass. I helgen åker jag till Stockholm för läger med ung cancer. Ska bli kul! Sen känner jag också att det är skönt att jag är där denna helgen och jobbar nästa helg, för deg ger mig två helger att inte dricka på. Jag tror jag behöver paus från det, haha. Sommaren blir ju annars mycket alkohol.