Anastasia Long Ombré (Chestnut/blond-ombré)

Här är min nya peruk! Blötte ner den och försökte forma den så att benan låg där jag ville osv under natten. Det kommer ju såklart ta lite tid att vänja sig vid den (precis som det tar tid att vänja sig vid en ny frisyr eller hårfärg). För även om det är samma modell som min gamla så är det väldig skillnad då min gamla har varit så sliten i jämförelse. Märker verkligen hur mycket nu. 


Känns i alla fall så himla roligt. Nu sitter jag med den på bara för att få känna det mjuka håret på axlarna (jämfört med min gamla som efter 2 år blivit ganska sträv). Jag saknar lite den röda tonen som fanns i den gamla, men jag tror jag kommer vänja mig vid det här också. 

#1 - - Anonym:

Sååå fin!!!

Svar: Tack! 😄
Agnes

#2 - - Anonym:

Snyggt!! 😊

Svar: Taaack! 😄
Agnes