Behandling

Tänkte jag skulle få bild på de lilla, lilla fjunet av hår som har börjat växa (mycket märkligt att de växt förövrigt, jag har ju fortfarande behandlingar men så har det nästan varit varje gång jag varit nära att sluta med cellgifterna, som att kroppen känner vad som komma skall och gör sig redo) men tyvärr syntes de inte alls på bild!

Imorse var det så tufft att gå upp, det var längesen jag var så trött. Fick inte jättemycket sömn i helgen eftersom de blev många sena kvällar och tidiga morgnar för att ta vara på tiden till max. Men upp var jag tvungen att ta mig för att åka ner för min 75e behandling (om jag nu räknat rätt, börjar bli svårt att hålla koll nu!). Jag har känt av lite ont i halsen så har köpt c-vitamin och ingefärashots för att boosta och slippa bli förkyld mitt i allt. 


Känns skönt att vara på slutklämmen nu. Pausen är så nära att jag nästan kan ta på den. Sen att jag mår sådär känns som ett mindre problem i och med att jag snart är klar!