Efter-nattjobb-bakis

Nattpasset gick bra trots lite sömn innan. När klockan var 05 på morgonen så var jag klar med alla uppgifter (+ extra uppgifter) som jag skulle göra under natten så sista timman gick åt till att underlätta lite extra för Jessie som skulle komma in och jobba frukost. Det är så kul när det blir så. Vanligtvis på mitt jobb är det så himla mycket att göra att man snarare ligger lite efter hela tiden och försöker ta ikapp.


Jag sov nu en stund mellan 07-13. Har haft huvudvärk sedan jag vaknade. Ska göra mig en kaffe och sätta mig och plugga lite, sedan ska jag försöka ta mig ut på en promenad. Angående kaffe så har jag insett att jobbar jag natt så hinkar jag kaffe som aldrig förr. Då pratar jag inte om min vanliga "gå-och-smutta-lite-och-sen-lämna-halva-koppen"-kaffe utan "halsa-som-om-det-vore-ett-stort-glas-vatten"-kaffe. Kan möjligtvis vara roten till min huvudvärk nu när jag tänker efter, haha.