Första maj hos farmor

Efter bara 45 minuters sömn inatt då, som jag nämnde i förra inlägget, så var jag kopiöst trött att jag däckade i farmors soffa så fort jag vi kom upp dit idag och sov fram till lunchen. Sedan bjöd dagen på strålande väder, promenader, luntning, blomplockande, mat, läsning och pappa badade.


Bilderna gör verkligen inte miljön rättvisa, det är den vackraste platsen på jorden som jag vet om. Vad som inte var det vackraste på jorden var min outfit för dagen. Mjukiskläder i militärfärgat och en riktig bonnekeps lånad av farmor. Mamma sa till och med att jag ar för ful för att vara med på Instagram, haha. Men det är lite charmen med att vara där uppe, ingen ser.

#1 - - Cecilia :

Ja det är helt fantastiskt hos gamelmoster Karin, kan längta dit rätt som det är :) Kram på dig