Inför nattpass

Jag har haft problem idag med att försöka vända lite på dygnet. Jag har under det senaste halvåret blivit en person som vaknar runt klockan 07 varje dag av mig själv. Jag tvingade mig själv att inte somna innan 02 inatt för att försöka få kroppen att sova längre på morgonen, men det hjälpte inte. Jag vaknade 07 i alla fall. Lyckades halv-somna om till 10 som tur är.


Var en sväng till Överby med Sofia och inhandlade bland annat ett par nya skor, alkohol till helgen, en ram till min nya tavla, en keps och en vattenkanna som sprider vattnet. Bra ha-grejer helt enkelt! Sedan har jag försökt ta det lugnt resten av dagen. Kollat på min nya favoritserie "Masters of sex" och pluggat lite kring celler. 

Jag börjar redan bli trött, vilket känns som ett oroväckande tecken. Klockan 21 börjar passet, 06 slutar jag. Ska försöka få i mig lite mat nu innan jag ger mig iväg.