Klen dag i solen

Sov hos mina föräldrar inatt och blev väckt imorse med den numera sedvanliga brickan bufféfrukost som mamma gjort iordning med allt bra hon kan tänka sig. Satt väl i soffan och smååt i mig den i två timmar eller nått. Sedan har jag mest legat ute i solen och läst på deras balkong. Det låter så avslappnande att säga så men som jag och mamma konstaterade så är det mest ett enda stort flyttkaos fram och tillbaka från skuggan/solen, på och av med kläder osv. Temperaturkänsliga deluxe.


Vid 17-tiden körde vi via Ica där jag blev helt svimfärdig i kön till att betala, när jag kom hem till min lägenhet så la jag i en tvätt och däckade sedan i sängen i en 45 min power nap. Jag tar aldrig power naps men jag är helt slut idag. Värmde lite välling för jag känner att magen inte mår särskilt bra, och ska nu försöka hålla mig vaken till 21 i alla fall när min tvätt är klar. Kämpa Agnes. Imorgon är en ny dag dessutom.