Nya jeans och nya kryddor

Tog en sväng i stan för lite ärenden i det fina vädret (svettades i min stickade tröja). Skulle bland annat hämta ut ett paket från Asos innehållande dessa superfina jeans. Eftersom jag har tappat lite i vikt, då framförallt förlorat mycket i omfång runt lår och rumpa (där stora muskelgrupper sitter som cellgifterna bryter ner) så har jag inte riktigt trivts i för tajta byxor. Istället har jag snöat in på "mom jeans" modeller och mjukare "finbyxor" med knyt i magen (vet inte exakt vad de kallas i modevärlden). Det döljer mina stickor till ben och ger illusionen av en normal figur, haha.


Paketet hämtades ut på Interflora så naturligtvis så fastnade jag för erbjudandet 3 kryddor för 69kr. Köpte en timjan, en citronmeliss och en mynta. Jag har nu nästan alla de vanligaste kryddorna på balkongen. Snart tar sig persiljan, dillen och gräslöken också hoppas jag så de får joina kryddfamiljen här ute.

#1 - - EVELINA:

De där jeansen är jättesnygga på dej! Förstår att det har kunnat kännas obekvämt med tajta jeans här :/ men de där ser verkligen ut att sitta perfekt :)

Svar: Tack vad snäll du är! Är jättenöjd!
Agnes