Solhäng och uppsägning

Om jag hade en väldigt produktiv dag igår, så har jag hittills haft det tvärtom idag. Har hängt med Sofia hela förmiddagen och i princip inte gjort någonting. Suttit på hennes balkong och lapat sol ungefär. Var i stan och köpte ett par nya solglasögon också - mycket nöjd!


Ikväll ska jag på personalmöte på Espresso House. Då ska vi även passa på att skriva under min uppsägningslapp där. Jag ska nämligen bara fortsätta jobba där juni ut. Lite tråkigt, kanske framförallt för att jag hade velat kunna jobba mer under den tiden jag faktiskt varit anställd där (1.5 år) men det har ju inte varit så lätt i och med alla sjukskrivningar hit och dit. Istället har jag fått mer timmar och mer ansvar på McDonald's i sommar och till hösten och då var jag tvungen att göra ett val. Det däremot ser jag fram emot jättemycket! Hade ju velat jobba på båda ställena, men jag kan inte gå från sjukskriven till att jobba över 100% det går bara inte, så jag fick göra ett val och det känns helt rätt.