Tisdag

Nu är jag hemma efter behandling 2. Bara två kvar alltså. Jag har varit lite smått illamående hela dagen, men det har ändå varit hanterbart så länge jag småätit lite hela tiden. Nu ska jag till exempel käka lite keso, grädde och jordgubbar. Till frukost drack jag min fasters egenpressade juice på morot, äpple, kiwi och ingefära - då god och nyttig! Förresten tror jag att jag lyckades undvika förkylning (peppar, peppar) med sömn och ingefära-shots. Halsontet försvann helt!


Nu sitter jag och kollar på Extreme Couponing. Rätt intressant ändå, förut var det någon som handlade varor för över 2000 dollar men efter hon lämnat in alla kuponger så fick hon istället ett presentkort på 50 dollar, sjukaste ju. Ungefär den typen av kvalitet-TV som jag spenderar dagarna framför. TLC är favoritkanalen och Say yes to the dress är favoritprogrammet!