Valborgsfirande

Gårdagens valborgsfirande blev över alla förväntningar. Jag åkte ner till Göteborg och mötte upp ett gäng kompisar (det var ganska blandat nya och gamla kompisar vilket var en jätterolig mix!) för grillning i Slottsskogen. Vädret var superfint och jag lyckades bränna mig på vänster kind som man kan se på bilden med Filippa. 


Tanken var egentligen att jag skulle åka hem lite senare men sen övertygade Filippa mig att köpa biljett till kvällens firande på Chalmers kårhus. Så det blev så. Vi kikade cortegen, mötte upp lite fler hemma hos Filippa och Andreas och gick sedan ut till Chalmers som sagt. Lite otur hade vi då vi kom dit för brandlarmet gick precis när vi hängt in våra jackor så vi fick utrymma lokalen och stå ute och frysa i en 45 minuter. Party. Kvällen blev väldigt rolig ändå, men lång. Jag sov 45 minuter hemma hos Filippa och Andreas imorse innan jag tog tåget hem, haha.