Weekend 21

Har varit riktigt dålig på att uppdatera under helgen, men har haft fullt upp! I fredags åkte vi upp mot Karlstad, jag, mamma, Teo och min moster. Vi svängde förbi min kusins jobb, myperfectday.se, och fikade. Sedan tog vi en promenad och lunchade på Skutberget. 


På kvällen åkte vi till min kusin där vi grillade med släkten. Det var varmt och glatt och väldigt roligt. Teo fick en lekkompis i deras hundvalp Donald. Efter några glas vin kom gitarrer fram och det blev allsång. Eller allspel, kanske vi kan kalla det. Jag har video där mamma står och trummar med två skedar på en stol, haha. 

På lördagen, efter frukost och promenad, så åkte vi neråt mot Vänersborg igen. Vi stannade till på Esters café och åt laxtallrik i gassande sol. På kvällen gick jag ut med några kompisar i Trollhättan. Vi spelade beer pong med vin, vilket var en ganska dum idé. Jag kan ju säga som så att när jag vaknade upp imorse så såg jag att jag hade låst dörren så duktigt, men att jag inte hade stängt den. Hade alltså sovit hela natten men ytterdörren på glänt till trapphuset, haha. Tur att dörren in till huset är låst på natten...