Dag tre i Sydney

(null)
Imorse vinkade vi hejdå till våran lägenhet i North Sydney. Detta har varit den bästa lägenheten på resan enligt mig.

(null)
Nu skulle vi nämligen flytta till en annan lägenhet på Bondi Beach. Eftersom utchecking och inchecking inte timeade för fem öre så har vi haft med alla våra resväskor på stranden idag.

(null)
Glömde förresten berätta att jag ramlade igår. Jag stod stilla på ett ställe och på något sätt ramlade jag över trottarkanten på 5 centimeter och skrapade upp knäet. Klumpigt. Men det var bara en side-berättelse.

(null)
(null)
Vi hängde hela dagen på Bondi Beach. Vädret har varit fantastiskt och badet hur roligt som helst med alla vågor.

(null)
(null)
Vi pausade för lite donken-mat.

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Vid runt 16 fick vi tillgång till lägenheten. Den är i ett jättemysigt område och har balkong med havsutsikt! Vi märkte att vi alla hade bränt oss idag igen (jag denna gången på benen) så vi har suttit inne sedan dess. Nu blir det kvällsmat och imorgon ska vi upp tidigt för att gå på the Blue Mountains.
#1 - - Ulf Andre'n :

Skönt att höra från dig igen o kul att jämföra din blogg med konkurentens. Lite badsugen blir man allt av de fina strandkanten. Kram på er o nu ses vi snart.

Svar: Erkänn min är bättre! 😉
Agnes