Jet-laggad, förkyld morgon

(null)
Jag fick för mig att jag inte alls var jet-laggad och pustade lättat ut häromdagen men nu när jag igår var dödstrött vid 18 och vaknade klockan 04 imorse klarvaken så börjar jag tvivla lite. Nu är klockan 06 och jag dricker te ensam i köket/vardagsrummet. Har lyckats bli förkyld mitt i allt också. Halsen känns tjock och näsan är tät, aldrig ska man komma undan. Inte särskilt konstigt med all air-condition som vi måste ha här hela tiden för att inte koka upp.

Idag ska vi förflytta oss från Melbourne. August och Svea har hyrt en bil som vi ska köra längs Great Ocean road i några dagar. Det är en väg på västkusten/sydkusten som jag fattat det. Jag har helt ärligt inte orkat kolla upp någonting. Det känns väldigt skönt att de andra tre på resan är engagerade och planerar för jag orkar inte alls. Vädligt olikt mig, men sen är jag väl inte helt mig själv nu för tiden heller. I alla fall finns det tydligen mycket sevärdheter på denna väg, mycket som är kring vattnet vilket känns skönt då temperaturen typ vägrar understiga 30 grader på dagarna. Ser mycket fram emot detta! Förhoppningsvis stöter vi på bättre internet så att jag kan ladda upp bildinlägg i bättre kvalité.