Randoms från veckan

Tisdags i Hop n Pop's omklädningrum i full fart att bjuda runt tjejerna på Prosecco

Den enda maten jag lagat denna veckan, typ. Har blivit så slapp med maten de senaste veckorna. Skärpning! Makrill i ugn blev det, ganska smaklös

Har fått sjukaste blåmärket efter helgens alla nålstick på akuten. Har skiftat mellan blå-gult-lila hela veckan
Har åkt på en dunderförkylning i veckan som gått. Är fruktansvärt hes, vilket är ett problem på jobbet där jag måste prata mycket. Trots detta åkte jag ner till Göteborg igår kväll en stund för att träffa Alex, Albin och Corre. Vi hade jättekul och drog till en gaybar och dansade sönder. Sedan slutade kvällen tyvärr med att jag störtlipade mig till sömns med grabbarna tröstandes omkring mig. Hade fått reda på att de hittats en ny metastas i lungan. En sjätte spridning med andra ord. Fruktansvärt känns det.
#1 - - Anonym:

<3

#2 - - Anonym:

Styrkekramar! ❤️❤️

#3 - - Anonym:

❤️

#4 - - Cecilia :

♡ kramar

#5 - - Ella:

#6 - - Anonym:

Hur mår du?🙏🌹

Svar: Bättre tack, är i Australien och har senester 👍🏽😄
Agnes