Dagens matplaner

(null)
Dagens egentligen enda mål har varit att jag ska laga matlådor. Jag har inte tagit tag i det ännu. Jag har däremot åkt och handlat, så det är ju första steget. Det kändes faktiskt roligt att handla. Som vanligt ser jag det som en kamp i att få så mycket mat som möjligt för så lite pris som möjligt. Idag men hjälp av bonuscheckar och rabatterat pris så sparade jag ca 150kr (skulle kostat runt 570, kostade för mig ca 420kr). 

Planen är att laga en kyckling grattäng som jag hittade på ett LCHF-forum, en halloumisallad och en kasslergryta. Men just nu pausar jag med kaffe. Vill ni så kan ni zooma in på högre delen av min panna. Där är ett jack från när jag gick in i McFlurrymaskinen häromdagen. Japp, samma Flurrymaskin som förstörde mina glasögon. Den sitter så jäkla dumt till men det verkar ärligt talat bara vara jag som märker det, haha.