Fickringningar och spontanträff

(null)
Igår jobbade jag 07-17. Det var egentligen min lediga helg men jag ställde upp då jag inte hade något annat för mig ändå. När jag kom hem möttes jag av total förvirring på min telefon. Jag har lyckats fick-ringa ca 10 personer (varav en hade jag råkat ringa sex gånger inom loppet av två timmar och tillslut fick jag meddelandet "men agnes jag kan inte prata just nu, vad är det egentligen?") och inte nog med det. När jag några timmar senare går in på mina bilder så har jag i fickan lyckats redigera bilder från mitt kameralbum med massa stickers på. Jag skrattade så när jag såg det. Hur är det ens möjligt? 

På kvällen gick jag i alla fall till Sofia för att träffa tjejerna. Vi började med spelkväll och sedan någon gång vände det till att vi bytte om, drack lite bubbel och gick till Stars och käkade och drack lite öl. Kul! Idag är jag ledig och ska försöka göra minsta ansträngning. Kolla Vampire Diaries, äta mat och kanske gå till gymmet för Rörlighet.