Jobbdagar och ett bitchigt humör

Har jobbat måndag, tisdag, onsdag 10-19 (med min nya Dean's pin!!). Det var skönt att komma tillbaka till jobbet men har inte orkat göra något annat varken före eller efter jobbet. Somnade 21 igår och vaknade 08 imorse. Nu imorgon är jag i alla fall ledig och sedan jobbar jag resten av helgen.


Har varit på lite konstigt humör idag. Typ gått runt och snäst mot mina kollegor och sedan efteråt kommit på mig själv och bett om ursäkt, men de har inte känts så bra alls att vara otrevlig. Drömde mycket jobbiga drömmar inatt som kanske påverkat humöret. Bland annat en om att mamma höll på att dö i en olycka som kändes så verklig att jag halvt hyperventilerade när jag vaknade (?) och vågade knappt somna om. 

Ska nog bli bra med en ledig dag imorgon så jag kan komma tillbaks till någon slags ro i kroppen. Att vara en bitch passar inte mig, haha.