Kolloidalt silver och osynliga (men ej obefintliga) muskler

Idag har jag haft en produktiv ledig dag! Städat runt i lägenheten, gått med mamma till turistbyrån och bokat hotell i Australien (jag vet inte ens om jag berättat det men jag och mamma ska åka och hälsa på August och Svea i slutet på november). På vägen hem köpte jag kolloidalt silver i en hälsokostaffär. Här läst mycket om dess hälsofördelar och motverkan mot cancer. Kolloidalt silver ska tydligen vara bakteriedödande och bra mot svampinfektioner och liknande (som kan ske i kroppen utan vår vetskap men som skapar en gynsam miljö för cancertumörer) så nu ska jag dricka lite varje dag har jag tänkt!


Sedan har jag tvättat, lagat tacos (som jag nu ska äta) och varit och tränat. Jag powerwalkade argt på löpbandet i 30 minuter och körde sedan mage/rygg-passet och rörlighets-passet efter varandra. Kände mig superstark och ville få med den känslan på bild. Jag förväntade mig helt ärligt att jag skulle fått en bicepsbula efter idag men nope, trots hårt spännande och test av olika vinklar så kan man tyvärr inte ens ana en liten ynka muskel. Menmen. Jag vet ju att jag är stark, jag kanske bara inte är en #poser.