Tisdag

På min enda "lediga" dag den här veckan så har jag faktiskt inte ens varit så ledig. Åkte in till jobbet för ett två timmar långt möte med min chef och två andra kollegor som också ska med på skiftledarkursen i Stockholm om två veckor. Nu har vi säkerställt att vi gjort alla förberedelser och har alla papper så det känns bra - ska bli så kul!


Efter mötet gick jag på bio med pappa. Vi såg filmen Borg som var bra och riktigt spännande (kanske extra spännande eftersom jag faktiskt inte visste hur den skulle sluta, om han skulle vinna sin femte Wimbledon-turnering eller inte haha). Skådespeleriet var på topp och ah, jag har som vanligt en crush på Sverrir Gudnasson.

När jag kom hem testade jag att laga en variant på ett LCHF-bröd. Använde mandelmjöl, philadelphiaost, ägg, mozzarellaost, riven goudaost, bakpulver och salt. De blev goda men jag känner att det finns rum för förbättring, haha. Nu ska jag kolla lite OC och sedan sova, jobbar 07-17 imorgon.